Nieuws

Aespa sluit zich aan bij de 'Apple Music Up Next Artist' en deelt over hun reis

aespaecht naar de top gestegen, ondanks de moeilijkheden van de COVID-19-pandemie. De meiden maakten hun debuut in 2020, toen de pandemie op zijn hoogtepunt was.

Desalniettemin is aespa een van de meest populaire meidengroepen van de 4e generatie geworden, omdat ze zelfs werden uitgenodigd om op Coachella op te treden. Nu is aespa toegevoegd aan de lijst van artiesten die moeten worden gedekt door het 'Up Next'-programma van Apple Music, het maandelijkse artiesteninitiatief van Apple Music dat gericht is op het identificeren, presenteren en stimuleren van aanstormend talent.

Toen aespa zijn debuut maakte, onderscheidde het zich met vier leden, elk met een AI-tegenhanger, waardoor de groep een 8-koppige meidengroep werd.

In de nieuwste aflevering van Apple Music's 'Up Next'-programma is aespa van plan om hun reis in de K-pop-industrie en de ervaringen die ze tot nu toe hebben gehad als een van de beste meidengroepen in Zuid-Korea te delen.

Ondertussen is Up Next het maandelijkse artiestenprogramma van Apple Music dat gericht is op het identificeren, presenteren en verheffen van opkomend talent. Elke maand selecteert het redactieteam van Apple Music een artiest om te promoten, waarbij de volledige kracht van het platform wordt gebruikt om de artiest bekend te maken bij het groeiende wereldwijde publiek van muziekfans.

Het programma omvat een korte film van Apple Music die volledig op iPhone is opgenomen en waarin de artiest wordt voorgesteld, een interview met een van onze Apple Music-radiopresentatoren, een tv-optreden 's avonds laat op ' Jimmy Kimmel Live! ,' en meer.

Aespa zal ook deelnemen aan Apple Music voor een exclusief interview met Brooke Reese en zal zijn pre-release van de Engelse single ' Het leven is te kort ' voorafgaand aan hun 2e mini-album comeback.