Blogs

De zelfontworpen merch van BTS Jin is in minder dan 60 seconden uitverkocht

Jin was het eerste lid van BTS dat de zelfgemaakte merch .-lijn uitbracht . Hij besloot twee soorten pyjama's te doen, 'Goedendag' en 'slechte dag', en twee orthopedische kussens. Jin was erg creatief en hield rekening met details tijdens het maken van de merchset. Hij vroeg om een ​​breed scala aan unisex-maten, goed zacht materiaal, het kiezen van de juiste zachtheid van kussens.

De pyjama is erg schattig geworden. Veel fans waren enthousiast over het kopen van iets dat met liefde door Jin was gemaakt.

Zijn merch-lijn werd op 5 januari om 11.00 uur KST beschikbaar voor pre-order. In Japan was de 'Good Day'-pyjama in minder dan 60 seconden uitverkocht! De hele set van twee pyjama's en kussens was in slechts 1,5 minuut uitverkocht. In de VS was de 'Good Day'-pyjama binnen 5 minuten uitverkocht en de hele set in 25 minuten. Wat betreft de Global Weverse-winkel, 'Good Day'-pyjama's waren binnen 6 minuten uitverkocht, en de hele set was binnen 20 minuten uitverkocht!

Sinds kort, De enorme populariteit van Jin in Japan begon steeds duidelijker te worden . Zijn lied ' De jouwe ' is het record van trending #1 op Shazam Japan voor meer dan 27 dagen. Hij is de snelste K-solist om #1 te bereiken in Japan iTunes (2 uur) . Zijn nummer vestigt ook nieuwe records op Japanse streamingplatforms. Niet verwonderlijk dat zijn merch binnen enkele seconden uitverkocht was.

Jin staat bekend als de recordsetter van zijn speciale fotokaart voor Tokopedia, die binnen 30 seconden uitverkocht was! Meer dan dat, bij het bijwonen van 'Permission to Dance'-concerten in de VS, klagen fans dat de merch van Jin veel te snel uitverkocht is in de winkeltenten! Net als zijn BT21-speeltje - RJ, is Jin een echte 'uitverkochte koning'!