Nieuws

De krachtige merkkracht van BTS' V slaat opnieuw toe, aangezien de ISOI-lippenbalsem die hij droeg meteen uitverkocht was

gebrandmerkt als de uitverkochte fee vanwege zijn V-dat aanraken, BTS's V blijft zijn immense merkkracht bewijzen.

Taehyung zorgde ervoor dat een populair product weer uitverkocht was. Hij werd gezien terwijl hij ISOI-lippenbalsem gebruikte in een recente bangtanbomb, en het product was meteen uitverkocht.

ISOI Lippenbalsem door de grote vraag zelfs voor de tweede keer uitverkocht.

Niet alleen dat, volgens Tokopediƫ, IN De exclusieve fotokaarten waren binnen enkele seconden uitverkocht, waardoor het het snelst uitverkochte product in de geschiedenis was.

Zijn fotokaarten waren eerder binnen 5 minuten uitverkocht en zorgden ervoor dat de betaalapp crashte na de release door Tokopedia.

De invloed van BTS V is al een bekend feit. Hij is een reclamegenie waar wereldwijd veel vraag naar is. Hij heeft het vermogen om zelfs de hoogste merken uit te verkopen.