Nieuws

Iedereen kende dit nummer van de meidengroep destijds, maar het stond nooit bovenaan de hitlijsten en won nooit in een muziekshow

De K-pop-industrie is zeer competitief, net als in elke andere industrie. Het kan zelfs competitiever zijn, met tientallen idoolgroepen die bijna elke dag debuteren.

In deze competitieve markt moeten deze idoolartiesten indruk maken met pakkende nummers. Dat betekent echter niet dat de groep aan de top kan staan, helaas. Zelfs als het nummer bij velen algemeen bekend is, zijn er groepen die niet in staat zijn om bovenaan de hitlijsten of muziekshows te komen.

Dit was het geval voorRegenboog's liedje' EEN, ' werd in 2010 uitgebracht. Volgens een internetgebruiker was het nummer algemeen bekend bij velen, maar kon het niet bovenaan de hitlijsten komen en won het geen muziekshows.

Net zoals de internetgebruikers beweerden, verklaarden andere Koreaanse internetgebruikers dat ze het nummer wel herkenden, maar niet wisten dat het van de groep Rainbow was, laat staan ​​de titel van het nummer. netizens commentaar gegeven , ' Ik heb dit nummer wel gehoord, maar dit is de eerste keer dat ik de titel en de artiest kende, lol. Ik herinner me dat ik dit nummer overal hoorde,' 'Dit is een hit!' 'Ik herinner me het nummer en de dans was ook heel bekend', 'Ik wist nooit dat dit nummer van Rainbow was, lol', 'Ik ken dit nummer, het is zo goed', 'Oh wauw, ik wist het niet, nooit kreeg nummer 1,' 'Dit is een van de weinige hitnummers van Rainbow', 'Iedereen kende dit nummer tien jaar geleden', 'Ik vond dit nummer erg leuk' en ' Dit nummer is zo opwindend.'