Nieuws

'Ik wil het!' Fans worden verliefd op Jimin's speciaal op maat gemaakte merchandise, waardoor de verwachtingen voor de release ervan worden gewekt

BTS begon dit jaar met een verzameling door kunstenaars gemaakte merchandise en fans konden niet blijer zijn.

Op 15 januari, BTS-lid Jimin bracht zijn ARTIST-MADE COLLECTION merchandise-stijlfoto's uit voor een MET JE PAARSE HOODY en een paar RED CARVING OORBELLEN . Om fans nog meer te prikkelen, werd er ook een korte sfeervideo voor de merchandise onthuld, waarbij een van de modellen op Twitter vertelde hoe leuk het was om voor de hoody te fotograferen.

Het project maakt deel uit van HYBE's Collection of Artist Made-items die fans dichter bij artiesten brengen door iets te bezitten dat is gemaakt door hun favoriete idolen. Zodra de merchandise-foto's van BTS' Jimin op Twitter werden gepost, dachten fans al aan hoe snel het uitverkocht zou zijn. Dit komt omdat, in tegenstelling tot alle andere merchandise voorheen, Jimin's er nog persoonlijker, sentimenteeler en creatiever uitzag. Op de rode gebogen oorbel, die eruitzag als een kunstwerk, stond het cijfer 13 aan het einde van zijn curve, en op de hoodie gluurde de 13 in het geel uit de trekkoorden samen met het woord Jij vooraan en wandel nooit alleen aan de achterkant van het kledingstuk. Aan de voering van de capuchon zat een zeven met jou, wat blijkbaar fans erg enthousiast maakte.

Voor degenen die het misschien niet weten, het nummer 13 is speciaal voor Jimin, omdat het zijn geboortedatum en de debuutdatum voor BTS is. Bovendien is de kleur geel een favoriet van Jimin, aangezien zijn BT21-personage Chimmy ook geel is, waarbij paars de representatieve kleur is voor BTS en het LEGER. Bovendien is de zin je loopt nooit alleen is een nummer van hun Wings-album en een nummer dat fans wil troosten, terwijl de zeven met jou is een citaat uit het lied Wij zijn kogelvrij: het eeuwige en spreekt over BTS die er altijd is met en voor hun fans. Dankzij al deze speciale, goed doordachte en gepersonaliseerde details, konden fans Jimin's liefde voelen stralen, en sindsdien blijft de verwachting voor zijn merchandise groeien.

Jimin is inderdaad een creatief genie voor het ontwerpen van zulke in het oog springende, unieke en hartverwarmende producten, een daad die ook zijn vriendelijke hart en hoge emotionele intelligentie aanspreekt. Het is om deze redenen dat de trefwoorden ZEVEN MET JE LOOPT JE NOOIT ALLEEN en jimins nam 12, 13 en 14 plekken op Twitter wereldwijd in beslag samen met #BY_JIMIN, Park Jimin, The 13, JIMIN'S MERCH, IK WIL HET, EN IK HEB HET NODIG bezettende trends in regio's over de hele wereld.

Op het Koreaanse platform theQoo staat hierover een bericht in de hete categorie met meer dan 45K views en 500 reacties. Netizens en fans reageerden enthousiast op Jimin's merchandise en zeiden: 'Ik ben geen fan, maar het is mooi', 'Ga weg van alles wat ik heb om het te kopen', 'Jimin lijkt de beste keuze te zijn', 'Ik wil een kap kopen, zelfs als ik geen kogelvrije man,' 'als ik geen oorbellen kan kopen, denk ik dat ik dood ga. Wat moet ik doen? en meer.


Op de 16e presenteert Jimin zijn door kunstenaars gemaakte collectieshow. De volgende dag is er een preview van de merch en een log die het maken van zijn merch laat zien. Fans kunnen de merchandise kopen in de Weverse-winkel of de officiële winkel-app Weply vanaf de 18e, wanneer deze officieel op de markt wordt gebracht.