Nieuws

Jimin's impact als merk, artiest en populariteit blijft duidelijk, aangezien talloze mediaberichten hem noemen

Jimin is een van de meest invloedrijke personen ter wereld geworden, niet alleen in zijn vakgebied, maar ook in elke andere sector. Hij is niet alleen een van de meest gerespecteerde artiesten en vocalisten in de industrie geworden, met talloze beginnende idolen die hem als hun rolmodel noemen [lees hier], maar hij heeft ook zijn ongeëvenaarde merkkracht bewezen door een positieve invloed te hebben op de inkomstenstromen in het toerisme [leeshierenhier],sieraden, kleding kleding [lees hier enhier], filmindustrie [lees hier enhier],voedselbedrijfen vele andere aspecten. Bij elke nieuwe dageraad blijven media in binnen- en buitenland berichten over waarom hij de ' merk koning ' en de 'idool van afgoden' en ' bijbel voor beginners .'

Op 31 mei, K-media publiceerde een artikel over het nieuw leven inblazen van beeldende kunst in Busan Arts High School en noemde Jimin specifiek als lichtend voorbeeld van wat de school kan doen. Zijn reis naar het sterrendom en zijn voorbeeldige optreden, met alle lof die hij ontving van de directeur van de school, zijn eerder gedocumenteerd in een andere publicatie [lees hier], en hij ontving ook een eredoctoraat van de school [ lees hier ], het enige BTS-lid dat een dergelijke prestatie heeft behaald.

De kunsteducatie-infrastructuur voor de school was tijdens de pandemie ingestort, maar nu doet de school pogingen om het nieuw leven in te blazen, waarbij Jimin wordt genoemd als een lichtend voorbeeld van het soort sterren dat de school zou kunnen produceren als meer studenten de kans zouden krijgen om hun artistieke vaardigheden en talent. Het is duidelijk dat de school en zijn geboorteplaats in het algemeen zeer trots op hem zijn en op alles wat hij heeft bereikt als een van de grootste bijdragers aan de promotie van Zuid-Korea's cultuur en kunst aan de rest van de wereld [lees hier].

Jimin's status als een belangrijke bijdrager aan de promotie van de Koreaanse cultuur en kunst naar de rest van de wereld wordt verder aangetoond in een publicatie van Shin Dong-A tijdschrift over een nieuwe vorm van Google zoeken. In een artikel dat op 6 juni werd gepubliceerd, gebruikte het tijdschrift een afbeelding van Jimin en legde de werking van de functie opnieuw uit met Jimin! Jimin is inderdaad IT Boy uit Zuid-Korea en ' Korea's frontman' zoals de media hem graag noemen. Per slot van rekening is hij vanaf november 2021 al 35 opeenvolgende maanden het grootste idool in merkreputatie voor individuele jongensgroepsleden en vanaf mei 2022 in totaal 41 maanden.

In verschillende nieuwsberichten Yonhap Nieuws zond een segment uit waarin de toenemende populariteit van rubberen schoenen werd besproken, en Jimin werd genoemd in de nieuwsfunctie. Een videoclip van hem uit BTS' variété 'RUN BTS' werd gebruikt in het segment, waarbij hij zwarte rubberen schoenen droeg. Met name was er een aanzienlijke stijging van de verkoop na de uitzending van de aflevering, wat de kracht en impact van Jimin's merk aantoont.

Esquire Korea noemde onlangs Jimin in een publicatie over de ontspannende activiteiten van Jeju Island [ lees hier ]. Snoopy Garden werd specifiek genoemd, dezelfde plaats waar Jimin tijdens zijn vakantie in december vorig jaar op bezoek was en die voor veel opschudding zorgde op internet en op zijn beurt zorgde voor een ongelooflijke toeristenhausse in de regio. Hij verhoogde zelfs eigenhandig de merkreputatie van de stad voor diezelfde maand van zijn bezoek, zoals gerapporteerd door K-media ! Door Jeju te bezoeken en een paar foto's op Instagram te plaatsen, heeft Jimin de economie van het eiland nieuw leven ingeblazen, die vrij traag was geweest na de gevolgen van de pandemie.

Op het gebied van zijn kunstenaarschap heeft Jimin onlangs zijn allereerste officiële project buiten BTS uitgebracht, en het kreeg een overweldigende hoeveelheid liefde van het publiek. 'With You', een duet met zijn goede vriend Ha Sungwoon, vestigde nieuwe records op grote muziekplatforms zoals Melon, Oricon, Apple Music, iTunes, Spotify en Shazam, om er maar een paar te noemen, en de recordbrekende streak heeft sindsdien niet meer gestopt. Het valt dus niet te ontkennen dat het nummer de fans absoluut boeide, zowel qua tekst als qua melodie.

Op 5 juni publiceerde Rolling Stone India een artikel met de top 8 Koreaanse drama-OST's van 2022 die je moet luisteren, en 'With You' stond op deze lijst [ lees hier ], en het nam de nummer één plek in!

Jimin's impact is op bijna elk gebied voelbaar.