Nieuws

Koreaans Cultureel Centrum benadrukte de fandans van BTS Jimin om de Koreaanse traditionele dans in China te promoten!

Koreaans Cultureel Centrum in China plaatste onlangs een promotievideo voor Koreaanse traditionele dans op Weibo . Sina Weibo staat bekend als het grootste social media platform in China . Wat echt de aandacht van de wereld trok, is wanneer BTS 's Jimin fan dance werd benadrukt in de promotievideo.

Jimin parkeren , de zanger en de hoofddanser in BTS verovert eerder de wereld stormenderhand nadat hij zijn legendarische fandans uitvoerde tijdens Meloenmuziekprijs 2018 . Hij werd meteen een van de populairste onderwerpen, aangezien hij wereldwijd trending was en zijn optreden werd aangesproken door talloze media in binnen- en buitenland.

Afgezien van de aandacht van de media, Jimin bewees zijn impact toen hij een waardering plaquette van de 3e Kim Baek Bong Fan Dance Preservation Society van immaterieel cultureel erfgoed . Hij ontving de prijs na zijn bijdrage aan het verspreiden van fandans over de hele wereld. Kort daarna was zijn fandansfoto te zien op de cover van Wekelijkse Gonggam uitgegeven door de Ministerie van Cultuur, Sport en Toerisme .

Naast dat, Kim Ho Sung , een kunstenaar die beroemd is om zijn illustratie met enkele van de beroemde mensen over de hele wereld, voegde een illustratie toe van: Jimin in zijn ' Plezier en fan ' tentoonstelling. Bij deze tentoonstelling was ook een illustratie te zien van: Zuid-Korea president, Moon Jae In en nog veel meer.-Advertentie- Overslaan

Jimin 's fandans was niet alleen te zien in tijdschriften of tentoonstellingen, maar werd ook gecoverd door fans over de hele wereld.

Tijdens MBC-podium in april 2019 besloot Jimin, die zag hoeveel fans van zijn fandance-podium houden, een opgevouwen fan te geven als onderdeel van zijn geschenk aan fans.

Jimin 's impact en invloed is niet alleen te zien aan de prestaties van zijn liedjes, maar ook in de wereld van kunst, mode en cultuur. Nu zijn dans wordt benadrukt als iets dat zijn land in andere landen vertegenwoordigt en promoot, lijdt het geen twijfel waarom hij het #1 idool is in Zuid-Korea en waarom hij een van de meest populaire idolen ter wereld is.

Rond het web