Nieuws

Lee Mi Joo wordt nieuw merkmodel voor populair Koreaans milkshake-dessert Seolleim

Lee Mi Joois het nieuwe goedkeuringsmodel voor ik stuur !

De aankondiging werd gedaan op 30 mei KST, met de fabrikant van Seolleim Lotte Zoetwaren Ze zeiden dat ze Lee Mi Joo hadden gekozen omdat ze vonden dat haar prettige maar gedurfde imago goed bij het project paste, en voegden eraan toe dat ze van mening waren dat ze een grote invloed heeft op Generation Z, de doelgroep van Seolleim.


In haar eerste reeks commercials voor het merk is Lee Mi Joo te zien in een aantal verschillende omgevingen en situaties waarin het ideaal zou zijn om te genieten van Seolleim, een draagbaar milkshakeproduct.

Lotte Confectionery is van plan om Lee Mi Joo actief op te nemen in veel van hun promotieplannen, waaronder sociale media-evenementen op Instagram en YouTube.

Ondertussen, Lee Mi Joo, die oorspronkelijk debuteerde inLovelyz, zal zijnmaakt haar solodebuutdeze zomer.

Bekijk hieronder haar eerste commercials voor het merk!