Nieuws

De leeftijdsdemografie van de mensen die BTS-concertkaarten kochten

BTSstaat bekend als een van de grootste artiesten ter wereld. Ze hebben fans van alle leeftijden en van over de hele wereld.

De jongensgroep is echt geweldig omdat ze miljoenen fans hebben verzameld en een van de meest invloedrijke artiesten van deze generatie zijn geworden. Ze hebben hun immense populariteit getoond als alle vier de nachten van BTS's Las Vegas-concerten uitverkocht tijdens de voorverkoop.

Een dag eerder, Grote hitmuziek kondigde aan dat er geen algemene geverifieerde fanvoorverkoop of een openbare verkoop zou zijn omdat alle tickets uitverkocht waren tijdens de BTS Global Official Fanclub Army Membership Presale. Dit is het geval bij veel van de BTS-concerten, aangezien hun tickets binnen een paar uur uitverkocht zijn.

Onlangs, een netizen gedeeld een grafiek met de demografie van de mensen die kaartjes voor het BTS-concert kochten. Volgens de gegevens was 99,1% van de kaartkopers vrouw, en 0,9% van hen waren mannen, met 9,8% in hun tienerjaren, 30,1% in hun jaren '20, 37% in hun jaren '30, 18,1% in hun jaren '40 en 4,7% in de vijftig.

Netizens sloten zich aan en lieten opmerkingen over dit onderwerp achter en bespraken hoe geweldig de demografische spreiding was. netizens commentaar gegeven , ' Ik denk dat BTS gewoon veel fans heeft,' 'Ik denk dat het geweldig is dat zoveel fans in hun tienerjaren tickets kopen, aangezien BTS al bijna tien jaar actief is,' 'Wauw, er zijn veel meer tieners die tickets kochten dan Ik dacht:' 'BTS heeft zeker fans uit alle demografische groepen', 'BTS is gewoon een nationale groep omdat ze zelfs fans van in de veertig en vijftig hebben', 'Ik wil hun optreden echt zien, alsjeblieft', 'Er is een veel vrienden in hun tienerjaren die geen kaartjes hebben kunnen kopen vanwege COVID-19 en ook hun ouders zeiden dat de kaartjes te duur waren', 'ik denk dat de reden is dat er veel mensen van in de twintig en dertig zijn die kochten tickets is dat de groep bijna tien jaar geleden debuteerde, dus de fans die in hun tienerjaren waren, groeiden op en zouden nu in de twintig en dertig moeten zijn,' en ' Dat zijn nog steeds veel tieners die kaartjes kochten.'