
Op 13 mei, Jin van BTS plaatste een paar mooie foto's op zijn Instagram-account met foto's van hem die rond Hannam-dong liep. Een van de berichten was Jin zit op de bank met Pokemon-thema en houdt een Poke Ball vast . De foto is gemaakt bij de ' Baskin Robbins ' HIVE Cabang Hannam 93 Dokseodang-ro, Hannam-dong, Yongsan-gu. Kijk naar zijn natuurlijke schoonheid!
Jin ging naar het Baskin Robbins Pokemom-café in Yongsan-Gu, Seoul
AureliaOT7
De volgende dag, een enorme menigte mensen verscheen voor de 'Baskin Robbins' en iedereen wachtte op hun beurt om een foto te maken bij de Pokemon-bank! Iedereen wilde de plek bezoeken die gezegend was door Jin's goddelijke uitstraling en dezelfde mooie foto's maken als hij. Jin's populariteit is waanzinnig!
OP bezocht Baskin Robbins HIVE Cabang Hannam 93 Dokseodang-ro, Hannam-dong, Yongsan-gu, nadat BTS Jin Pokemon-foto's had geüpload en de wachtrij geweldig was
Seokjin-impact
Luisteren naarJin_ID_Support
Er zijn veel gevallen waarin Jin van een willekeurige plek een megapopulaire plek maakt. Bijvoorbeeld, hij heeft in 2018 een Koreaans restaurant met de naam 'Ahgassi Gopchang' in LA aanbevolen tijdens een interview tussen de regels door. Wie kan zich voorstellen dat er zelfs in het jaar 2021 nog een lange rij voor het restaurant in de hoop een gerecht te proberen dat Jin lekker vindt! De restauranteigenaar klaagde zelfs dat de populariteit te groot was om aan te kunnen.
He-he! Ken je ‘Ahgassi Gopchang’!?
Het restaurant waar ze naar toe gaan in GFC in de VS heet 'Ahgassi Gopchang', het restaurant waar Jin erg enthousiast over was in dit interviewcafe_leger
De rij bij Ahgassi Gopchang die zich vanaf de ingang naar de parkeerplaats wikkelt
(ook bekend als de aanbevolen eetplek van Seokjin)madocami
De eigenaar van Ahgassi Gopchang zegt dat hij elke keer als hij Jin ziet, hem zegt te stoppen met het restaurant uit te schreeuwen omdat ze het zo druk hebben
Seokjins impact - alles wat hij aanraakt verandert gewoon in goudseokjinisme
Een leger ging naar ahgassi gopchang en maakte een verhaal over hoe een ober haar vertelde dat de jongens waren. Volgens de ober ziet Jin er super goed uit, alsof hij uit een k-drama is gestapt en de mensen in opmerkingen die hem zagen lijken het ermee eens te zijn, maar het beste deel is het gekke bijschrift! !
seokjinshour
Een ander lichtend voorbeeld is Jin arriveert in Indonesië om de populaire show 'Law of The Jungle' te filmen in 2016. Kijk maar naar de ENORME menigte die Jin ontmoet! P mensen werden gek om Jin in het echt te zien! Jin is trouwens erg populair in Indonesië en heeft een bijzondere bijnaam, ' Knappe Mas ,' dat trends op sociale media om de week.
Indonesië heeft Jin altijd grote liefde en steun getoond, zelfs al in 2016 toen hij LOTJ filmde 🥰
1204_wwknap
zelfs een niet-fan-vlogger die naar Japan reist, was geschokt door hoe seokjin meer liefde krijgt van Japanse fans, gewoon door naar de menigte te kijken die zijn loutere led-advertenties krijgen
jinakgay
Jins naam is een kwaliteitskenmerk in Zuid-Korea, en mensen zien hem als hun icoon en rolmodel, waaronder veel beroemdheden . Alles wat hij draagt, is binnen enkele seconden uitverkocht en alles wat hij aanbeveelt, wordt een populaire plek of trend! Bijvoorbeeld, ' The Financial Times ' maakte een speciaal verslag over BTS's Jin beïnvloedt de twee merken die hadden de grootste stijging in de verkoop onder de andere beroemde Samsung C&T Fashion Group-merken . Hij gaf de omzet een stijging van 378%!
Jin was ook de reden voor Durihyang Aardbeien penetratiegraad stijgt van 1% naar 96%!
De penetratiegraad van Durihyang-aardbeien steeg van 1% naar 96% dankzij de Strawberry Captain die zijn familie en vrienden uitdeelt
De verkoop van de Samsung C&T-modegroep steeg met 378% dankzij Jin zegt FT
in dit tempo verhoogt Kim Seokjin direct het BBP van Zuid-Korea.seokjinisme