Nieuws

Netizens merken op dat de leden van de beste meidengroep met de hoogste merkreputatie degenen zijn die het meest gehaat worden op Nate Pann

K-pop-idolen zijn de afgelopen jaren de blue-chip van de advertentie-industrie geworden, aangezien de leden van de idoolgroep een enorme invloed hebben op hun fandoms.

Met de wereldwijd groeiende populariteit van K-pop zijn deze idolen de meest gewilde merkmodellen geworden. Voor deze idolen is de merkreputatie het belangrijkste omdat het de mate van populariteit meet die ze hebben, naast het imago dat ze hebben bij het publiek.

Elke maand worden deze idolen gerangschikt op basis van hun merkreputatie op basis van de meningen en stemmen van het publiek.Deze maand,aespa'sWinterbehaalde de eerste plaats, gevolgd doorkarina,BLACKPINK'sJennie, aespa'sGiselle, en BLACKPINK'sJisooop de vijfde plaats.

De top 5 werd gevolgd door aespa's Ningning op de zesde plaats, TWEEMAAL 's Jeongyeon , BLACKPINK's Lisa , en meer.

Deze ranglijst is gedeeld in de online community Nate Pann waar een netizen erop wees dat de leden van de meisjesidoolgroep die het hoogst in de hitlijsten stonden, allemaal idolen waren die de meeste afkeer en negatieve reacties kregen op de populaire Koreaanse online gemeenschap.

andere internetgebruikers commentaar gegeven , ' Panns haat is wetenschappelijk, lol. Alle idolen die het meest gehaat worden op Pann staan ​​bovenaan,' 'Winter is nummer 1! Gefeliciteerd!' 'Winter is nummer 1 twee opeenvolgende maanden', 'Wauw, er waren tegenwoordig zoveel berichten over aespa en BLACKPINK. Dit bewijst alleen maar dat een hekel hebben aan Pann populariteit betekent,' 'Ik dacht dat aespa alleen populair is bij fans, maar ze hebben ook een goed imago bij het publiek', 'aespa en BLACKPINK zijn zeker zo populair,' en 'Aespa is geweldig omdat ze nog maar rookies zijn en BLACKPINK is geweldig omdat de tijd tussen hun albums lang is en toch zijn ze zo populair.'