Nieuws

STAYC gezien op een groot Billboard op Times Square in New York City

entertain.naver.com

KPOP IN NYC DLE YOUTUBE

STAYCis klaar om de wereld over te nemen en New York City op te warmen terwijl ze hun charmes lieten zien op het billboard van Times Square.

De conceptfoto's van het tweede mini-album van STAYC, ' Young-LUV.COM ', dat onlangs door de meidengroep werd uitgebracht, prijkte op een gigantisch reclamebord op Times Square, New York City.

STAYC domineerde de kleurrijke stad New York, waar verschillende mensen en culturen naast elkaar bestaan ​​en de aandacht trok van iedereen die door de levendige straten liep. De foto's werden getoond op een groot billboard met een zijde van 47 m bij 28 M die zich direct naast de 'TKTS-ticketcabine' bevond, bekend als het hart van Times Square.

Deze advertentie werd gepresenteerd door 'Whosfan', een wereldwijde K-pop fandom, ter ere van de comeback van de meidengroep.

'Young-LUV.COM' is een album dat de unieke emoties van tieners vastlegt via het 'Teen Fresh'-genre. Het titelnummer ' RUN2U ' is een lied dat vrijuit de wens uitdrukt om zonder angst naar je geliefde toe te rennen, wat anderen ook zeggen. Vooral dit nummer is een indrukwekkend stuk dat deze gevoelens uitdrukt in de unieke kleuren van STAYC.

De muziekvideo die via het officiële YouTube-kanaal werd uitgebracht, overtrof de 10 miljoen views in slechts één dag na de release en wint nog steeds een niet te stoppen aantal views.