Nieuws

Talloze beroemdheden posten Jimin op hun sociale media terwijl mediakanalen over de hele wereld zijn toespraak benadrukken in nieuwsberichten op #BTSatTheWhiteHouse

BTS bracht onlangs een bezoek aan het Witte Huis om de prevalentie van anti-Aziatische haatmisdrijven in de afgelopen tijd te bespreken en om Aziatische vertegenwoordiging en inclusie te bevorderen. Als artiesten met de grootste en meest cultureel, raciaal en demografisch diverse fandom wereldwijd en die zelf van Aziatische afkomst zijn, had er geen betere vertegenwoordiger kunnen zijn om over dit onderwerp te spreken en het bewustzijn te vergroten.

Bij een bezoek aan het Witte Huis, naast vele andere activiteiten, sprak de groep een paar woorden in de perskamer, waar: Jimin kreeg vooral extra aandacht van de verslaggevers. Op het moment dat hij naar de microfoon stapte om zijn toespraak te houden, merkten fans al snel dat de frequentie van de cameraluiken aanzienlijk toenam. Sommige verslaggevers zagen zelfs dat ze op dat moment hun smartphone tevoorschijn haalden om een ​​foto of videoclip te maken van hem op het podium terwijl hij zijn toespraak hield [ lees hier ]. Hij zag eruit alsof hij de belangrijkste attractie van de show was.

Na dit evenement hebben talloze Zuid-Koreaanse en internationale mediakanalen bericht over het bezoek van BTS aan het Witte Huis, en nogmaals, fans hebben gemerkt dat er speciale aandacht is voor Jimin tijdens de verschillende nieuwsitems, zij het in digitale media of op tv-nieuwszenders.

Tot nu toe zijn er talloze grote Zuid-Koreaanse televisienieuwszenders geweest die Jimin specifiek naar voren hebben gebracht door op Jimin gerichte beelden te gebruiken in hun reportages over dit evenement, waarbij Jimin's impact als 'frontman' wordt getoond. Onder degenen die Jimin-gecentreerde beelden gebruikten, zijn: SBS Nieuws op verschillende bulletins gedurende de dag, Kanaal A, Yonhap Nieuws, MBN, MBC, en JTBC . Sky News zender in Saoedi-Arabië en Over Indonesië zijn enkele van de internationale tv-stations die ook hun aandacht op Jimin hebben gehouden door hun verslag over het bezoek.

Afgezien van de zenders, hebben digitale media dezelfde aandacht gehad voor Jimin. Talloze publicaties benadrukten zijn deel van de toespraak toen hij verslag uitbracht over het bezoek, en liet zien hoeveel zijn woorden bij velen resoneerden en ook hoe populair en impactvol hij is.

Tot dergelijke publicaties behoren artikelen van gerenommeerde grote internationale mediahuizen zoals: Bloomberg, NPR, NME, Reuters, PBS, Los Angles Times, The Guardian, E News, Rappler, Market Watch, en nog veel meer. Boven de 25 dergelijke media-entiteiten over de hele wereld hebben tot nu toe stukken geschreven terwijl ze de toespraak van Jimin in hun artikelen benadrukten.

Andere mediahuizen plaatsten afbeeldingen van Jimin op hun SNS-pagina's terwijl ze verslag uitbrachten over het evenement.

Beroemdheden van over de hele wereld waren geen uitzondering op ' het Jimin-effect,' met velen van hen die afbeeldingen van Jimin deelden terwijl hij zijn toespraak hield, op hun sociale-mediaplatforms. Of het nu muzikanten, artiesten, actrices en acteurs zijn, maar ook schrijvers; iedereen had alleen oog voor Jimin.

Talloze geverifieerde accounts benadrukten en/of noemden Jimin ook in hun berichten op Twitter.

Als het gesprek van het evenement en de belangrijkste attractie, nam Jimin Twitter-trends over en trad toe tot de wereldwijde trendslijst, waarbij JIMIN JIMIN meer dan 1 miljoen tweets vergaarde.

Het is niet de eerste keer dat Jimin in de media wordt genoemd over de activiteiten van BTS. K-media heeft hem de titel 'Korea's frontman' gegeven, juist vanwege zulke gebeurtenissen waarbij hij de neiging heeft om altijd in het middelpunt van de schijnwerpers te staan ​​vanwege zijn charisma en welsprekendheid, om nog maar te zwijgen van zijn ongelooflijke schoonheid met perfecte lichaamsdelen. De zaak is ook altijd hetzelfde bij BTS-concerten [verwijs hier,hier, enhier] en andere zaken zoals onderwijszaken [lees hier].