Nieuws

'Uitverkochte koning' BTS V's verleidelijke solo D-icon-uitgave wordt BEST-SELLER op wereldwijde markten

na zijn Wall Street Journal Individual Issue bleek een bestseller, BTS V' s Midas Touch sloeg opnieuw toe als zijn individu D-pictogram probleem bleek te zijn Bestseller !


V's D-icon magazine solo cover is meer dan verkocht 4.000 eenheden gecombineerd van alle covers, leidend in zowel Engelse als Koreaanse versies van het tijdschrift op Gmarkt , wat niet als een verrassing mag komen aangezien hij niet voor niets 'Sold out King' wordt genoemd.

V's versie van D'ICON fotoboek, #6 op de lijst met bestsellersites - HOOGSTE van allemaal.



Zijn Dicon 'BTS gaat door!' is ook de bestverkochte ledeneditie in de online winkel van HMV Japan. Het is momenteel op #2 in de bestverkochte ranking in het algemeen (24 uur). Geprezen worden als 'teteland', zou het in Japan moeten gebeuren.

De beste en uniek intrigerende zijn, is de kracht van V geworden, aangezien alle producten, personages en outfits die met hem verband houden 'uitverkocht' raken zodra de massa er een vleugje van krijgt. Onlangs werd zijn esdoornverhaalpersonage 'V mask' enorm populair vanwege het minimalistische ontwerp en de unieke visualisatie.

Zijn individuele omslag van het laatste nummer, BTS Innovator op The Wall Street Journal Magazine, verkocht meer dan 10.000 exemplaren, het hoogste aantal stuks.

De populariteit van de versie van D-Icon V bevestigt verder het feit dat ' wat V aanraakt wordt goud .' Deze bestverkochte cijfers zijn niets anders dan kleine kenmerken van de steeds groter wordende merkkracht van BTS V.