Nieuws

'A Business Proposal' geprezen om zijn naadloze en verstandige advertenties voor productplaatsing

www.insight.co.kr

' Een zakelijk voorstel ' krijgt positieve reacties van kijkers voor zijn naadloze en verstandige advertenties voor productplaatsing.

'A Business Proposal', dat wordt uitgezonden op Netflix en SBS, toont een verhaal dat zich afspeelt bij GOfood, een fictief voedingsbedrijf. Net zoals het drama is gebaseerd op een voedingsbedrijf, bevat het werk de producten van GOfood van CJ CheilJedang 's Bibigo dumplings en kimchi als PPL's.

In een recente uitzending dacht Kang Tae Moo, die helemaal opgaat in zijn werk, na over manieren om kimchi en dumplings te globaliseren.

Kang Tae Moo bezocht een Amerikaans bedrijf en legde de werkzaamheid uit van kimchi en de Koreaanse traditionele potverpakking. Op dat moment trok hij de aandacht door het eigenlijke product in vloeiend Engels uit te leggen.


Kijkers die dit zagen, reageerden positief op de scène en zeiden: Zelfs Engelstaligen konden luisteren naar de uitleg over de Kimchi en de traditionele pot zonder ondertiteling .

De productplaatsing in aflevering 7, die op 21 maart werd uitgezonden, kreeg ook positieve recensies van kijkers.

In deze aflevering was er een scène waarin Kang Tae Moo een bijeenkomst had over de lokalisatiestrategie voor dumplings.


Kang Tae Moo zei: Mensen hebben de neiging om Koreaans eten te zien als 'thuisvoedsel' of als gezond goed dat met liefde en zorg is gemaakt. Laten we ons daarop concentreren.'

De productplaatsadvertentie die in 'A Business Proposal' werd getoond, mengde zich niet met de inhoud, maar paste goed bij het verhaal van de hoofdpersonen. Bovendien prijzen kijkers het omdat het in staat is om traditioneel Koreaans eten nauwkeurig te introduceren en Koreaans eten te promoten.